BMW 4 Serie

Coupé M4 CS ✅KERAMISCHE REMMEN✅20"✅OLED✅BOWERS&WILKINS✅CARBON✅ORIGINEEL NL!✅460PK✅13DKM VERKOCHT

Prijs: Op aanvraag
Interesse in deze BMW 4 Serie?
Bel: 026-3210422 06-47309233

BOVAG garantie

Deze BMW 4 Serie heeft BOVAG garantie.
Bekijk hier de actuele voorwaarden van de BOVAG garantie.

Specificaties
Opties
Onderscheidende opties:
  • Achteropkomend verkeer waarschuwing
  • Apple Carplay/Android Auto
  • Cruise control
  • kunstlederen/microvezel bekleding
  • M Aerodynamica
  • Navigatiesysteem full map + hard disk
  • Voorstoelen verwarmd
  • Airco (automatisch)
  • Apple Carplay® voorbereiding (6CP)
  • Elektrisch verwarmde voorstoelen (494)
  • LED koplampen
  • microvezel interieurdelen
  • Navigatiesysteem Professional (609)
Interieur:
  • Achterbank in delen neerklapbaar
  • Armsteun achter
  • Boordcomputer
  • Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
  • Elektrische ramen voor
  • Lederen interieurdelen
  • Regensensor
  • Sportstuur
  • Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
  • Airco (automatisch)
  • Binnenspiegel automatisch dimmend
  • Cruise control
  • Elektrisch zonnescherm achterruit
  • Keyless start
  • Niet in gerookt
  • Sportstoelen
  • Stuur verstelbaar
  • Voorstoelen verwarmd
Exterieur:
  • Adaptief demping systeem
  • Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
  • Buitenspiegels in carrosseriekleur
  • Dimlichten automatisch
  • Grootlichtassistent
  • Koplampen adaptief
  • LED dagrijverlichting
  • Lichtmetalen velgen 20"
  • Parkeersensor achter
  • Ruitensproeiers verwarmbaar
  • Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
  • Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
  • Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
  • Elektronisch Sper Differentieel
  • Keramische remschijven
  • LED achterlichten
  • LED koplampen
  • Metaalkleur
  • Parkeersensor voor
  • Sportonderstel
Infotainment:
  • Audio installatie
  • Head-up display
  • Navigatiesysteem full map + hard disk
  • Stuurwiel multifunctioneel
  • Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth
  • Multimedia-voorbereiding
  • Spraakbediening
  • TV-ontvanger
Milieu:
  • Start/stop systeem
Veiligheid:
  • Achteruitrijcamera
  • Airbag passagier
  • Airbag(s) hoofd voor
  • Alarm klasse 3
  • Anti doorSlip Regeling
  • Brake Assist System
  • Hill hold functie
  • Airbag bestuurder
  • Airbag(s) hoofd achter
  • Airbag(s) side voor
  • Anti Blokkeer Systeem
  • Bandenspanningscontrolesysteem
  • Elektronisch Stabiliteits Programma
  • Verkeersbord detectie
Overige:
  • Achteropkomend verkeer waarschuwing
  • Adaptief M onderstel (2VF)
  • Apple Carplay® voorbereiding (6CP)
  • Automatische sporttransmissie 8-traps (2TB)
  • BMW Individual dashboard in leder (4M5)
  • Connected services
  • Dab
  • Elektrisch bediend zonnescherm achter (415)
  • Elektrisch verwarmde voorstoelen (494)
  • HiFi System (676)
  • M Carbon-Keramische remmen (2NK)
  • Navigatiesysteem Professional (609)
  • Park Distance Control voor/achter (PDC) (508)
  • Speed Limit Info (8TH)
  • TV-functie (601)
  • microvezel interieurdelen
  • Achteruitrijcamera (3AG)
  • Alarmsysteem klasse 3 (VbV/SCM) (302)
  • Apple Carplay/Android Auto
  • BMW Head-Up Display (610)
  • Carbon exterieur delen
  • DAB-Tuner (654)
  • Dealer Onderhouden
  • Elektrisch verstelbare stoelen (459)
  • Grootlichtassistent (5AC)
  • M Aerodynamica
  • M sportonderstel (704)
  • Onderhoudshistorie Bekend
  • Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
  • Sportstoelen voor (481)
  • kunstlederen/microvezel bekleding
Opmerkingen

Helaas deze is verkocht.

Hierbij bieden wij aan 1 van de 20 geleverde BMW M4 CS aan, niet van nieuw te onderscheiden en zonder schadeverleden aantoonbaar, compleet dealer onderhouden bij Dusseldorp BMW dealer.

**Collectorsitem**

Hoeveel M4 CS zijn er?

De oplage is beperkt, maar hoeveel exemplaren BMW uiteindelijk van de M4 CS zal bouwen, is niet bekend gemaakt. De importeur weet dat er voor ons land 20 beschikbaar zullen zijn. De M4 CS wordt vanaf juli in een beperkte reeks geproduceerd. Het laatste exemplaar zal in 2019 het levenslicht zien.

Om kort te gaan: dit is de betere straatauto
Ieder onderdeel is aangepakt en scherper gemaakt ten opzichte van de standaard M4. De stabiliteitscontrole, het ABS, de ophanging, de besturing, het differentieel en de DCT-bak: alles is speciaal afgesteld op de BMW M4 CS. De 3,0-liter twin-turbo zescilinder is 10 pk sterker dan de motor in de M4 Competition Pack, en is bijna 30 pk beter af dan de reguliere M4. Het resultaat is dat ie in 3,9 seconden van 0 naar 100 km/u gaat en een top heeft van 280 km/u, die elektronisch is begrensd. De wielen hebben een nieuw design met tien spaken, geïnspireerd op de M4 DTM-racewagen. Voor meten ze 19 inch, achter 20 inch. De heftige setup is geleend van de M4 GTS en zorgt voor scherper stuurgedrag en meer grip achter. De wielen krijgen standaard Michelin Pilot Sport Cup 2-banden mee, in essentie racebanden die nog net legaal de openbare weg op mogen. BMW biedt je de keus: je kunt ook Michelins kiezen die wat alledaagser en bruikbaarder zijn, en dan hoef je niet eens extra te betalen. We vrezen echter wel dat je dealer de horlepiep begint te dansen als je daarom vraagt.
Geen complete make-over
Met 1.580 kilo is ie ongeveer 30 kilo lichter dan een standaard M4 met DCT. Er zijn veel koolstofvezel onderdelen (de motorkap in het bijzonder is echt een meesterwerk) en het interieur is meer, hoe zeggen we dat netjes, gefocust. De reguliere deurpanelen hebben plaatsgemaakt voor een materiaal van ‘samengeperste natuurvezels’, dat herbruikbaar en extreem licht is. Er zijn geen armsteunen, minder speakers en een eenvoudiger airco. De normale portiergrepen zijn nu canvas lussen. In de drie kleuren van M, vanzelfsprekend. Toch is dit geen algehele make-over: er zijn nog steeds zitplaatsen achterin, er is genoeg leer, en de schitterende voorstoelen hebben zelfs verlichte M-logo’s. Vrijwel de hele optielijst van de normale M4 staat verder tot je beschikking.

Achter het stuur van de BMW M4 CS
Maar je wilt weten hoe ie rijdt. Dit is een van die auto’s die meteen helemaal goed voelt. Je pakt het alcantara stuur beet, haalt ‘m van de (handbediende) handrem, rijdt de parkeerplaats af; en je voelt meteen zoveel precisie en voldoening bij elke beweging die je maakt, dat je al concludeert dat ie briljant is zonder dat je harder hoeft te rijden. Natuurlijk wordt ie beter naarmate je meer toeren aanspreekt, en naarmate je dieper graaft in z’n voorraad grip. De grotere achterwielen (en dus ook grotere banden) zorgen ervoor dat dit een M4 is die je volledig kunt vertrouwen, een auto die voorspelbaar reageert en niet ineens midden in de bocht z’n eigen gang gaat. Als het droog is, althans. We hebben ‘m nog niet in de regen kunnen testen. De CS is aanzienlijk atletischer dan de standaard M4 – hij helt nooit en stuurt ongelooflijk scherp in – en geeft zeer veel informatie aan je door via de stoel en het stuur. Z’n extra focus heeft een meer communicatieve auto opgeleverd, die z’n bestuurder meer zelfvertrouwen geeft. Daardoor laat je de auto harder werken, waarop deze meer van z’n talent kan laten zien. Het is een virtuoze cirkel.
Voor bijna elke situatie
Met maar 10 pk meer dan een M4 Competition Pack – hoewel ie in Nederland ruim 27.000 euro meer kost – voelt deze BMW M4 CS niet echt veel sneller aan. Hij heeft echter 50 Nm meer koppel: met 600 Nm evenveel als de M4 GTS. Dat maakt ‘m net even bruikbaarder bij lage toeren, en in combinatie met de standaard (en briljante) zeventraps flipperautomaat krijg je dan een auto die zich ook in de stad heel makkelijk en vriendelijk laat rijden. Dat laatste punt is belangrijk. Dit is geen woeste, keiharde circuitracer waarin je je altijd in het zweet moet werken. De verschillen tussen de ophangingsmodi zorgen ervoor dat je binnen twee keer drukken op een knop altijd een afstelling vindt die bij je gemoed past. Hij is meer benaderbaar dan een reguliere M4 terwijl ie – cruciaal – veel specialer aanvoelt. Ja, de BMW M4 CS is sneller op de Ring, maar hij is ook beter op de weg. De beste M4 tot dusver? Waarschijnlijk wel. En wat je ook mag vinden van de prijs: BMW zal geen enkel probleem hebben ze tussen nu en 2019 allemaal te verkopen.


Nu ook bereikbaar binnen onze openingstijden via Whatsapp : +31263210422

Bosch Car Service Peters van Nijenhof is een autobedrijf met een ruim aanbod occasions in alle prijsklassen en een werkplaats voor alle reparatiewerkzaamheden en/of schade aan uw auto. Alle autos zijn voorzien van 12 maanden BOVAG Garantie (tenzij anders vermeld) de auto wordt afgeleverd met een nieuwe APK (daarna ook gratis zolang bereden), onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift (indien nodig), airco-service, brandstoftank minimaal half gevuld, poetsbehandeling en RDW tellerrapport (voorheen NAP). Wenst u een langere garantietermijn? Vraag dan naar de mogelijkheden. Bij eventueel vermelde prijzen zonder BOVAG garantie worden de occasions alleen met minimaal 6 maanden geldige apk geleverd. Wij werken o.a. met BOVAG, Bosch Car Service Pechhulp en Bosch Car Service Autoverzekering tegen zeer aantrekkelijke tarieven. Wilt u meer informatie hierover neem dan gerust contact met ons op.

Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt u aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (typ)fouten.

Contact
Routebeschrijving

Interesse in deze auto? Plan hier uw route!

Bekijk locatie op Google Maps

Scan met uw mobiel
QR Code
Terug naar overzicht
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.